سکوت من....

.....................



سکوت من....

متن غمگین عاشقانه


وقتی دلت مثل من ترک برداشت
دیگر آمدن یا رفتن
بودن یا نبودن
هیچ فرقی نمی کند
آدم یک روز به جایی می رسد
که دلش می خواهد همیشه بخوابد
خواب چقدر خوب است
برای نداشتن ها …

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط فرشته در پنج شنبه 20 خرداد 1400

و ساعت 22:42



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by fereshteh19 ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید.یه وب عاشقانه. تنهایی...




روزگااار
تنهایی
بعضی هااا
اردیبهشتی ام....
دلتنگتم
محرم
امتحان
مهم اینه توکنارمی
ب نام فرشته...




فرشته




سید محمد جواد حسینی
دوستی
عاشقونه...
عنوان لینک
قلـ[♥]ـب من و تو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دلشکسته تنها و آدرس لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 218
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 9440
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1



ابزار وبلاگ نويسي


کد سیاه و سفید کردن تصاویر

ابزار وبلاگ نويسي








 آیکُوכּ هاے فالب ها